H iStore προσφέρει εγγύηση για τα προϊόντα του;
Φυσικά! Ο σκοπός μας είναι να μείνεις 100% ικανοποιημένος από την εμπειρία αγοράς σου μέσω του e-istore.gr. Τα προϊόντα μας έχουν επιλεχθεί και ελεγχθεί ένα προς ένα από έναν πριν από την κάθε αποστολή, ώστε να εξασφαλίσουμε ότι θα λάβεις αυτό ακριβώς που ζήτησες και χωρίς κάποιο πρόβλημα! Βέβαια ακόμα και μετά από τον πιο ενδελεχή έλεγχο, μερικές φορές υπάρχουν και αστοχίες. Εάν ανακαλύψεις κάποιο ελάττωμα στο προϊόν που έχεις πάρει από εμάς, παρακαλούμε θερμά να μας στείλεις ένα email με την περιγραφή και κάποια συνοδευτική φωτογραφία του ελαττώματος,σε διαστημα εντος 15 ημερών στο sales@e-store.gr
Εφόσον επιθυμείς να επιστρέψεις το προϊόν (ή τα προϊόντα) παρακαλούμε θερμά να μας αποστείλετε email με τα στοιχεία της αρχικής σου παραγγελίας μέσα στο επιτρεπόμενο χρονικό όριο.
Η ημερομηνία παραλαβής φαίνεται από τον αριθμό του συνοδευτικού δελτίου ταχυμεταφοράς (voucher) που έχεις λάβει με την επιβεβαίωση της αποστολής σου από εμάς μέσω email. Εάν δεν γνωρίζεις αυτόν τον αριθμό, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας για να σου τον ξαναστείλουμε.
Κάποιες μικρές διευκρινίσεις:
- Τα έξοδα αποστολής επιστροφής των προϊόντων, επιβαρύνουν την εταιρία μας. Η ασφαλής επιστροφή των προϊόντων είναι ευθύνη του πελάτη. Επιστροφές θα γίνονται δεκτές μόνο με Γενική Ταχυδρομική.
- Δυστυχώς, δεν μπορούν να γίνουν δεκτές επιστροφές προϊόντων που έχουν ανοιχθεί και χρησιμοποιηθεί όπως για παράδειγμα θήκες και μεμβράνες προστασίας.
- Επιστροφές, χωρίς προηγούμενη αίτηση μέσω email και την ανάλογη έγκριση από πλευράς της iStore δεν θα γίνονται δεκτές
Για όλες τις άλλες περιπτώσεις η iStore εγγυάται ότι θα κάνει δεκτές όλες τις επιστροφές ακόμα και για πλήρως λειτουργικά προϊόντα χωρίς καμία υποχρέωση από τον πελάτη για περαιτέρω εξηγήσεις. Οι επιστροφές που εγκρίνονται, θα αποζημιώνονται στην αρχική μέθοδο πληρωμής τους. Αν η αγορά σου έχει γίνει με πιστωτική / χρεωστική κάρτα ή τραπεζική κατάθεση, υπάρχει περίπτωση να υπάρξει καθυστέρηση επιστροφής χρημάτων από την πλευρά της τράπεζάς σου για κάποιες ημέρες.
Ο κάθε πελάτης είναι σημαντικός για εμάς. Σε περίπτωση που δεν καταφέραμε να σε αφήσουμε ικανοποιημένο στο 100%, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσεις μαζί μας και θα κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας να επιλύσουμε το όποιο πιθανό πρόβλημα!